به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان ، بررسی مشکلات مالی مدارس ، تأمین تجهیزات رایانه ای برای تدریس درس کار و فن آوری در پایه ششم ابتدایی ، طرح ارائه خدمات به بازنشستگان و ارائه گزارش یک ماهه از عملکرد و وضعیت آموزش و پرورش از مهمترین مباحث این نشست بود .
نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در این نشست با یادآوری و برشمردن آسیب های فناوری نوین برای دانش آموزان به ویژه کودکان دوره ابتدایی ، از مسئولان و برنامه ریزان تعلیم و تربیت خواست برای کم کردن عوارض منفی و آسیب های فناوری های نوین تلاش کنند .
استاندار یزد نیز تلاش برای فراهم آوردن زمینه تعلیم و تربیت دانش آموزان و فرزندان جامعه اسلامی را وظیفه اصلی مسئولان ذکر کرد و از همه دستگاههای دولتی استان خواست آموزش و پرورش را در این مسیر یاری نمایند .
محمد رضا فلاح زاده با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن و سیاست انقباضی بودجه ، بر رعایت صرفه جویی در هزینه ها و کم کردن هزینه های غیر ضرور تأکید کرد .
رئیس شورای آموزش و پرورش استان با برشمردن راهکارهای حمایت مالی از دستگاه تعلیم و تربیت ، بهره مندی از کمک های خیّری و مشارکت انجمن اولیاء و مربیان در رفع مشکلات مالی مدارس را ضروری دانست.
مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز با ارائه گزارش یکماهه از وضعیت و عملکرد آموزش و پرورش استان ، از کسب مقام عالی کشور توسط ستاد پروژه مهر استان در مهر 91 خبر داد و افزود : ستاد مهر استان با اجرای موفق و ورود مؤثر به سال تحصیلی جدید توانست رتبه عالی کشور را کسب کند .
در ادامه این نشست ، معاون پشتیبانی و معاون آموزش ابتدایی ، هریک در مورد وضعیت مالی و تجهیزاتی مدارس گزارشی را ارائه کردند .

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا