آیین نکوداشت "دکتر جواد حائریان اردکانی"  طبیب ماندگار و پیشکسوت شهرستان اردکان همزمان با نودمین سال تولدش، پنج شنبه یازدهم آبانماه ساعت 18 در فرهنگسرای آیت ا.. خاتمی (ره) اردکان با حضور چهره‌های کشوری، استانی و شهرستانی برگزار می شود.

    "محمدرضا تابش" در جلسه هماهنگی برگزاری این مراسم ،دکتر جواد حائریان را شخصیتی متعهد،متخصص و فرهیخته توصیف کرد ه بود که بیش ازسه دهه از بهترین ایام زندگی خود را صرف خدمت بی منت به مردم و کاهش آلام آنها کرد.

    نماینده مردم اردکان،همچنین وی را  الگویی وافی و شافی برای همه دانست که توانست علم را همراه با اعتقادات والای انسانی در هم بیامیزد و ابراز خرسندی کرد  که ازخدمات این طبیب اخلاق مدار قدردانی می شود.

    دکترجواد حائریان اردکانی در سال ۱۳۰۱ در خانواده‌ای فرهنگی و مذهبی در اردکان بدنیا آمد.وی ابتدا به حرفه نجاری و رانندگی مشغول بود و سپس با طی مراحل تحصیل به شغل معلمی مشغول  و نهایتا با اخذ مدرک پزشکی از دانشکده پزشکی دانشگاه مشهد، به طبابت روی آورد.

    دکتر جواد حائریان طبابت را از سال ۱۳۳۵ آغاز و در دهه شصت به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

    دوران پربار طبابت ایشان نشان از کارنامه موفق پزشکی اخلاق مدار، متدین و وارسته دارد که بی‌وقفه و بدون چشمداشت مادی عمر پربار خود را صرف خدمت به مردم شهرستان اردکان کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا