یک جراح مغز و اعصاب یزدی از انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آسیب نخاع گردن به همراه فتق شدید دیسک گردنی طی اقدامی کم نظیر در بیمارستان شهید رهنمون یزد خبرداد و افزود: در حال حاضر بیمار بدون دریافت کمکی از اطرافیان در حال اداره زندگیش است.

دکتر حمید حبوباتی جراح مغز و اعصاب و پزشک این بیمار  ضمن بیان مطلب فوق  اظهارداشت: این بیمار  بصورت تدریجی در مدت 4 روز  با فلج کامل 4 اندام مراجعه کرد که بلافاصله با تصویربرداری از گردن و  تشخیص فتق شدید دیسک گردنی و بدنبال آن آسیب نخاع گردنی، تحت عمل جراحی اورژانس قرار گرفت.

دکتر حبوباتی با اشاره به این که این عمل جراحی سنگین به مدت 4 ساعت بطول انجامید  تصریح کرد: روند صعودی بیمار بگونه ای بود که طی 20 روز بیمار بدون دریافت هیچ گونه کمکی از سوی مراقبینش به روی پاهایش ایستاد و در حال حاضر نیز تمامی فعالیتهای روزمره خود را به تنهایی انجام می دهد.

زهرا عربی بیماری که پس از قطع امید از زندگی در اثر بیماریش تحت عمل جراحی قرار گرفت هم اکنون در سلامت کامل به می برد و به گفته خودش درمانش توسط پزشک معالجش چیزی شبیه معجزه بوده است در این خصوص گفت: در اثر فلج شدن عضلات دستها و پاهایم به صورت اورژانسی به دکتر حمید حبوباتی جراح مغز و اعصاب در یزد ارجاع داده شدم و بلافاصله تحت عمل جراحی قرارگرفتم.

وی افزود: با عمل جراحی بسیار خوبی که پزشکم انجام داد توانستم در کمال ناباروری به زندگیم ادامه بدهم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا