حجت الاسلام "غلامرضا مرتضايي نيا" خدمت رساني به مردم را از مصاديق توفيق در محضر الهي دانست و افزود: كميته امداد بسيار موفق و خدمات ارزنده اي در سطح شهرستان به ويژه ديهوك انجام داده كه قابل تقدير است.

طبس- سرپرستی یزدفردا: امام جمعه ديهوك در دیدار با مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد و بازدید وی از بخش دیهوک گفت: خدمت به مردم توفيق خداوند به بندگان خاص و خوبتر است كه نصيب هركسي نمي شود و كاركنان كميته امداد از بهترين ها هستند و من از همه آنها خصوصاً مديريت آن در طبس تقدير و تشكر دارم.

حجت الاسلام "غلامرضا مرتضايي نيا" افزود: كميته امداد بسيار موفق و خدمات ارزنده اي در سطح شهرستان به ويژه ديهوك انجام داده كه قابل تقدير است.

امام جمعه ديهوك با اعلام آمادگی در پیگیری درخواست های مردمی بخش برای راه اندازی کمیته امداد امام خمینی (ره) شاخه دیهوک تاکید کرد و خواستار تسریع در این امر شد.  

مدير كميته امداد امام خميني استان یزد در سفر به بخش دیهوک طبس از همكاريهاي امام جمعه و بخشدار و مسئولان منطقه تقدير كرد و گفت: هركاري كه بتواند چهره فقر و محروميت را بزدايد كميته امداد حاضر به همكاري و همراهي است.

"محمد اکبری" افزود: با توجه به اجراي طرح تحول كميته امداد، تمام تلاش خويش را جهت توانمندسازي و اشتغال مددجويان و همچنين مشاركتهاي مردمي معطوف داشته و در اين راه به همكاري و همراهي همه مسئولان و مردم نیازمندیم تا با همديگر فقر را ريشه كن كنيم.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا