یزدفردا:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه در دنیای ارتباطات حرف اول مربوط به رسانه هاست،گفت:واردشدن به عرصه رسانه عشق و علاقه می خواهد.

بهرام عبدالحسینی طی نشستی با مدیران نشریاتی که اخیرا مجوز هیات نظارت بر مطبوعات را کسب نموده اند با بیان این مطلب  بر رعایت اخلاق و آداب مطبوعاتی تاکید کرد و افزود:مطبوعات درحال حاضر وظیفه خطیری برعهده دارند.

وی گفت:کارکردن درمطبوعات همانند لبه تیغ راه رفتن است که هر نوع کوتاهی در عرصه مطبوعات به مخدوش شدن جامعه کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مردم باید به مردم از روی انصاف اطلاع رسانی شود،اظهار داشت:استفاده از نیروهای آموزش دیده و پایبند بودن به اخلاق به طور حتم به پیشرفت و حل مشکلات در جامعه کمک خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به نقش تولید محتوا در مطبوعات محلی یزد اشاره کردوگفت:متاسفانه نشریات محلی یزد در این حوزه نسبت به استانهای همجوار ضعیف هستند.

عبدالحسینی اضافه کرد:توقع ما این است که با توجه به پیشینیه فرهنگی یزد دغدغه های مطبوعات یزد در بخش کیفی و تولید محتوا افزایش پیدانماید.

وی درادامه از اینکه یزد از تعداد کمی دکه مطبوعاتی برخوردار است انتقاد کرد.

وی گفت:از شورای شهر و شهرداری انتظار داریم با توجه به افزایش مطبوعات یزد و همچنین  انتظارات فرهنگی که در این زمینه وجود دارد موافقت و مساعدت بیشتری در خصوص ایجاد دکه های مطبوعاتی داشته باشد.

در این نشست معاون فرهنگی و همچنین ریس و کارشناس مطبوعات در خصوص آیین نامه و مقررات های مطبوعاتی دیدگاهها و نظرات خود را بیان نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا