یزدفردا:سرپرست کانون مساجد استان یزد از شرکت خواهران هنرمند کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان در دوره آموزشی فرهنگی اندیشه های آسمانی در مشهد مقدس خبرداد.
محسن رستگاری گفت: 26 نفر از خواهران هنرمند مسجدی استان یزد برای شرکت در دوره آموزشی اندیشه های آسمانی به مشهد مقدس اعزام شده اند.
وی با بیان اینکه دوره آموزشی اندیشه های آسمانی به مدت 5 روز برگزار می شود افزود: نغمه های آسمانی در رشته های قرائت و ترتیل قرآن کریم و اذان، شعر و ادبیات در زمینه شعر نو و کلاسیک، نویسندگی، ادبیات داستانی، ادبیات دفاع مقدس و گرافیگ و نقاشی، مستند سازی در زمینه عکاسی، خبرنگاری و رسانه در زمینه فیلم نامه نویسی، نمایشنامه نویسی، فیلم کوتاه و رشته های مرتبط، از جمله گروه های هنری منتخب برای حضور در این همایش است.
رستگاری تاکید کرد: پیش از این نیز 95 نفر از برادران هنرمند مسجدی استان یزد به اردوهای آموزشی اندیشه های آسمانی در مشهد مقدس اعزام شده اند و خواهران مسجدی پس از پایان دوره برادران در این دوره شرکت می کنند.
وی ادامه داد: محتوای آموزش‌های این دوره در دو بخش آموزش‌های اندیشه‌‌ های و مهارتی در حوزه هنر انقلابی و حوزه‌های مرتبط در قالب 3 طرح رابطه، انس و رهنمون در مشهد مقدس ارائه می شود.
رستگاری بیان داشت: طرح "انس" با هدف ارائه فرانمای هنر و هنرمند طراز انقلابی، تعریف استراتژی، سیاست، ماموریت و برنامه های هنر انقلابی برای هنرمندان، استعداد یابی، ارزشیابی و ایجاد شبکه هنرمند انقلابی در پنجمین دوره آموزش اندیشه های آسمانی اجرا می شود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا