مسابقات اسكواش چند جانبه كشوري با معرفي نفرات برتر در يزد به كار خود پايان داد.

مسابقات اسكواش آقايان با حضور 40 بازيكن در قالب 6 تيم از استان هاي يزد ، كرمان ، اصفهان ، مركزي ، كرمانشاه و گلستان در يزد برگزار شد. اين رقابت ها از روز جمعه 17 شهريورماه در سالن اسكواش يزد آغاز و امروز 19 شهريورماه با حضور علي اصغر حسيني معاونت توسعه ورزش اداره كل ورزش و جوانان استان، علي نگهي رئيس هيئت اسكواش استان و مجيد روحاني مديرفني تيم هاي ملي فدراسيون اسكواش  نفرات برتر معرفي شدند.

در گروه سني زير 11 سال ابوالفضل قنداني از آران و بيدگل ، سيد جاويد سيدان از يزد مقام هاي اول و دوم را كسب كردند.

محمد جهانگيري از آران و بيدگل و ارشيا ابوئي از كرمان در اين گروه سني به مقام سوم مشترك دست پيدا كردند. درگروه سني زير 13 سال محمد پويان از آران وبيدگل به مقام اول دست پيدا كردند و سينا باروتكوب از يزد دوم شد.

اميرتابان از كرمان و سپهر اعتمادپور مركزي مشترك سوم شدند. محمد خاني از يزد در گروه سني زير 15 سال بر سكوي نخست ايستاد ، مجيد كريم پناه از آران و بيدگل دوم شد و محمد فلاح و سيد امين حسيني هردو از يزد به سوم مشترك دست يافتند.

در گروه سني زير 17 سال مهدي فتحي از مركزي و رضا تيراندازاز كرمانشاه اول و دوم شدند و نويد دشتي از يزد و بهرام قاصد آبادي از گلستان به مقام سوم مشترك دست يافتند.

محمد رضا فتوحي و وحيد حقيقت هر دو از يزد در گروه سني 19 سال بر سكوهاي اول و دوم ايستادند. اميرلطيفي و مازيار تومن از گلستان به مقام سوم مشترك دست پيدا كردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا