مدیرعامل باشگاه راه‌آهن از برگزاری جلسه با مالکان این باشگاه خبر داد و گفت: با تصمیمات خوبی که گرفته شد راه‌آهن از بلاتکلیفی خارج شد.

محمدحسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: ظهر امروز نشستی با رئیس مجمع و مالکان باشگاه راه آهن داشتیم. در این جلسه درباره فصل آینده تبادل نظر صورت گرفت. خوشبختانه مالکان راه‌آهن تمایل خود را به تیم‌داری و حضور هر چه سریعتر باشگاه در عرصه نقل و انتقالات اعلام کردند و تیم راه‌آهن با تصمیمات امروز از بلاتکلیفی خارج شد.

انصاری‌فرد گفت: مالکان راه‌آهن فصل گذشته 10 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه کردند اما هنوز اقدامات لازم برای انتقال سهام باشگاه به آنها صورت نگرفته است و این امر در پروسه اداری زمانبری دچار مشکل شده است.

وی ادامه داد: با این وجود مالکان باشگاه که برای فصل گذشته بودجه 8 میلیاردی در نظر گرفته بودند علاوه بر پرداخت 60 درصد حقوق اعضای تیم در فصل گذشته مبالغی را هم بابت بدهی‌های به جا مانده از فصول قبل هزینه کردند و در مجموع 10 میلیارد و  500 میلیون تومان پرداخت کردند.

انصاری‌فرد افزود: متأسفانه کوچکترین حمایتی از بخش خصوصی انجام نمی‌گیرد و حتی برخلاف مصوبه مجلس مبنی بر معافیت مالیاتی در بخش امور ورزشی و فرهنگی از این مزیت هم بهره‌مند نشده‌اند و با پاسخ منفی مواجه می‌شوند. در این‌باره نه تنها مسئولان استانی حمایتی نمی‌کنند بلکه تیم فوتبال راه آهن به عنوان یکی از معدود تیم‌های بخش خصوصی با نامهربانی‌های زیادی مواجه شده است.

مدیرعامل راه‌آهن ادامه داد: البته این مسائل باعث نشده آنها از ادامه کار منصرف شوند و به ما تأکید کردند تمرینات تیم هر چه سریعتر آغاز شود و باشگاه در عرصه نقل و انتقالات اقدامات لازم را انجام دهد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا