توهین وزیر آموزش و پرورش به انقلاب و رهبر فقید انقلاب

محمد رضا شوق الشعراء

  توهین وزیر آموزش و پرورش به انقلاب و رهبر فقید انقلاب
مجلس وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی نژاد را استیضاح نخواهد کرد!؟
وای به حال دانش  آموزانی که وزیر آموزش و پرورششان اینست!
آقای وزیر! امامی که مردم شناختند و به رهبری او انقلاب کردند، این امامی نیست که شما ساختید و کنار او نشستید!

کی باور می کند که در جمهوری اسلامی و در آغاز سی و سومین بهار پیروزی انقلاب و به نام امام و انقلاب و توسط وزیر آموزش و پرورش دولتی که خود را پیرو امام راحل می داند، با بدترین نحو به معمار کبیر انقلاب اسلامی توهین شود و ماکت رهبر فقید انقلاب اینگونه دست آویز بعضی از کوتاه اندیشان قرار گیرد!؟
آیا بیت امام راحل و دوستداران امام و انقلاب و مجلس شورای اسلامی در مقابل این بدعت غلط و توهین آمیز سکوت خواهند کرد!؟ براستی وزیری با این بینش و عمل صلاحیت راهبری مهمترین وزارت خانه کشور را دارد!؟


تبصره اول:هشدار نماینده مردم اردکان به دوستداران امام(ره):
                       در لباس دوستی با امام(ره) نمی توان امام زدایی را ترویج کرد
محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس و دبیر کل فراکسیون خط امام در مجلس شورای اسلامی؛ شبیه سازی ورود امام خمینی (ره) در بهمن 58 به فرودگاه مهرآباد و استفاده از ماکت مقوایی از تصویر ایشان را محکوم کرد.
وی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در لباس دوستی با امام (ره) نمی توان امام زدایی را ترویج کرد. استفاده از ماکت مقوای تصویر حضرت امام (ره) در مراسم بزرگداشت دهه  فجر پیروزی انقلاب اسلامی موجب رنجش دوستداران انقلاب و دل بستگان به آن حضرت شد.
وی افزود: این کج سلیقگی نشان دهنده عدم شناخت مدیران امر از عظمت انقلاب اسلامی و نقش پیامبرگونه امام خمینی در تحول جان وروان انسان هایی است که به خود باوری رسیده اند و «ما» شدند و این حماسه عظیم را خلق کرده اند.
تابش گفت: متاسفم که پس از گذشت 33سال از پیروزی انقلاب اسلامی افرادی ظاهر بین در مصدر کار قرار گرفته اند که نتیجه تراوشات فکری و ایده های به ظاهر فرهنگی آن ها، برای تجلیل و نکوداشت ایامی که تاریخ این کشور را متحول ساخته است؛ حتی با اسباب به سخره گرفتن ارزش ها و شخصیت های نقش آفرین در این عرصه را فراهم می آورد. و تعجب آورتر آنکه متولیان فرهنگی هنری و آموزشی و برخی سابقون در انقلاب، نیز نظاره گر این حرکت نازل بودند و دم برنیاوردند.
نماینده مردم اردکان اضافه کرد: این ها از عظمت امامی که در دوران مبارزه و مرجعیت و حتی بعد از پیروزی انقلاب نیز مظلوم بود نمی کاهد اما هشداری است برای پیروان و دوستاران آن پیر سفر کرده که حتی در لباس دوستی با آن عزیز نیز می توان امامزدایی را ترویج کرد و باحرکت هایی اینگونه نازل و سطحی فرصتی برای بدخواهان نظام و انقلاب فراهم کرد تا همه چیز را به سخره بگیرند.
تبصره دوم:

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا