پیام استاندار یزد به مناسبت برگزاری یادواره شهیدان آماد و پشتیبانی سپاه الغدیر یزد

استاندار یزد، خون شهیدان را مایه تضمین مقاومت و پویایی جامعه اسلامی دانست


به گزارش یزدفردا، "محمد رضا فلاح زاده " در پیامی به مناسبت برگزاری یادواره شهیدان آماد و پشتیبانی سپاه الغدیر یزد آورده است:


" و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاءعند ربهم یرزقون "


شهادت هنر مردان خدا، اوج تعالی انسان و نقطه عطف عشق ورزیدن به پروردگار و از گرانسنگ ترین ارزشها در فرهنگ اصیل و مترقی اسلام ناب محمدی (ص) است. در تاریخ طلایی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، دوران هشت سال دفاع مقدس مقطعی حساس و سرنوشت ساز از حماسه آفرینی، اقتدار و سلحشوری مردان خدایی است که در پرتو الطاف بی نهایت خداوند متعال و رهبری داهیانه امام راحل عظیم الشان (ره) صحنه های بی نظیری از خون و خاطره و حماسه را آفریدند تا جهانیان این همه از خودگذشتگی و ایثار و عشق انگشت تحیر به دندان بگیرند.


شهادت برای رزمندگان اسلام به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) عزت ابدی، فخر اولیاء و رمز پیروزی بود و به راستی که شهیدان والا مقام با خون سرخ خویش، که امتداد خون شهیدان کربلاست، شکوه و عظمت ایمان و اسلام را در پهناور جهان منتشر نمودند و به مصداق "بل احیاء عند ربهم یرزقون" جاودانی و مانایی همیشگی خود را تضمین کردند.


تردیدی نیست که خون شهیدان والامقام، مقاومت و پویایی جامعه اسلامی را تضمین و امنیتی پایدار را به ارمغان آورد و اگر امروز شاهد موفقیت های بزرگ و عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه های فرهنگی و آبادانی و عمران کشور هستیم، بیش از هر چیز مدیون جانفشانی و فداکاری های شهیدان والامقام ، جانبازان دلاور، آزادگان سرافراز و ایثارگران عزیز است. لذا ترویج و انتقال فرهنگ ایثارگری و شهادت وظیفه ای همگانی میباشد که برگزاری یادواره های شهدای والامقام در جای جای میهن عزیز اسلامی گامی موثر و اقدامی ارزشمند در این زمینه محسوب می شود چرا که به فرموده رهبر عظیم الشان انقلاب (مدظله العالی) دفاع مقدس یکی از بزرگترین افتخارات ملت ایران بود و بایستی تاریخ ما را تغذیه کند.


اینجانب ضمن تقدیر و تشکرصمیمانه از دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه الغدیر استان یزد، موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام با بهره گیری از استراتژی بلند بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا