استاندار یزد:


آیت الله حسنعلی(ره) در دوران دفاع مقدس مایه دلگرمی رزمندگان بود


استاندار یزد گفت: آیت الله حسنعلی در دوران دفاع مقدس مایه دلگرمی و تجدید قوای رزمندگان و یاوری مخلص برای امام راحل عظیم الشأن(ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)بود.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،"محمد رضا فلاح زاده" عصر روز چهارشنبه در جلسه ای که با حضور معاون وزیر کشور، فرمانداران، شهرداران و جمعی از دهیاران استان در سالن حمیدیا استانداری یزد، برگزار شد، ضایعه اسفناک ارتحال عالم جلیل القدر آیت الله حاج شیخ جواد حسنعلی (ره)را تسلیت گفت.


وی طی سخنانی به تشریح جایگاه علم و عالم در دین مبین اسلام پرداخت و اظهار داشت: شهدا دارای مقام شفاعتند اما ، علما علاوه بر مقام شفاعت دارای مقام شکایت نیز هستند.


استاندار یزد با بیان اینکه یکی از نشانه های مومن ، صبر است ،آیت الله حسنعلی (ره)را انسانی صبوردر برابر مصائب و مشکلات،توصیف کرد.


فلاح زاده در بخش دوم سخنان خود، از مردم استان یزد برای شرکت در مراسم گرامیداشت یاد این عالم ربانی که از سوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و استاندار در محل مسجد روضه محمدیه برگزار می شود، دعوت کرد.


استاندار یزد در پاره دیگری از سخنان خود، سختیهای کار شهرداریها برشمرد و از خدمات دست اندرکاران مدیریت شهری و همچنین دهیاران استان تقدیر کرد.


وی با بیان اینکه استان یزد در حوزه بودجه عمرانی، دچار مشکلاتی است از مسئولان کشوری خواست تا شاخص علمی استان یزد مورد دقت قرار گیرد.


در این جلسه پیرامون مسائل مطرح شده ، بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا