مهندس فرهمند در کمیسیون کشاورزی:

فعالان بخش کشاورزی از طریق بسته های حمایتی حمایت شوند

یزدفردا "مهندس فرهمند در مورد مشکلات بخش کشاورزی اظهار داشت: در جلسه كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي، خواستار تشکیل يك جلسه مشترك بين كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي و وزير جهاد كشاورزي جهت حل مشكلات موجود بخش كشاورزي شدیم.

به گفته نائب رئيس کمیسیون كشاورزي مجلس،در این جلسه با بیان برخی از مشکلات مرتبط با بخش کشاورزی، خواستار ارائه راهکارهای مناسبی در جهت جلوگیری از وارد آمدن خسارت به این بخش شده ایم.

نماينده مهريز، بافق، ابركوه، خاتم و بهاباد در مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان ساخت که مشكل تأمين سوخت موتور پمپ ها، مرغداري‌ها و گلخانه‌ها و افزايش قيمت خوراك دام ، برخی از مشکلات موجود در این بخش به شمار می آید.

به گفته فرهمند، حل مشکلات ناشی از عدم پرداخت بهائ شير توسط كارخانجات به دامداري‌ها و حمايت از كشاورزان نیز از جمله دیگر مشکلات بخش کشاورزی است.

فرهمند افزود: در این جلسه بر حمایت از فعالان این بخش از طريق بسته‌هاي حمايتي تأکید و خواستار تشکیل جلسه ای مشترك بين اعضاء كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي و وزير جهاد كشاورزي و وزير صنايع و معادن و بازرگاني در این زمینه شدیم.

همچنین در این جلسه مقرر گردید يك جلسه مشترك با وزير جهاد كشاورزي در این مورد گذاشته شود و پس از آن جلسات ديگري در صورت نياز با وزراي ديگر پيرامون حل مشكلات بخش كشاورزي تشکیل گردد..




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا