سرپرست فرمانداری بافق در جلسه شورای ورزش بافق توجه بیشتر به رشته های ورزشی که متقاضی کمتری دارند را در جهت کسب موفقیت و مقام های برتر ضروری عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ نشست شورای ورزش شهرستان بافق با حضور سرپرست فرمانداری و معاون فرماندار بافق، رییس اداره ورزش و جوانان، تعدادی از مسئولان ادارات و جمعی از روسای هیات های ورزشی و پیشکسوتان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری بافق در ابتدای این جلسه از رییس اداره ورزش و جوانان بافق به خاطر عملکرد موفق خود در مدت زمان کوتاه تصدی این سمت تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت: خوشبختانه حضور رییس جدید این اداره نقطه عطفی بود در ورزش بافق و در این مدت تحرک و تحول زیادی در امر ورزش و جوانان شهرستان اتفاق افتاده است.

محمد زاده رحمانی در ادامه بر اهمیت گسترش تفکر ورزش در جهت افزایش سلامتی و کاهش بیماری آحاد جامعه اشاره کرد و افزود: هر خانواده ای باید برای سلامتی اعضای خانواده و فرزندان خود اهمیت قائل شده و در زمینه فراهم آوردن امکانات و هزینه ها تلاش نمایند و نباید همواره به کمک های دولتی چشم دوخته باشند.

رییس شورای ورزش شهرستان همچنین توجه بیشتر به رشته های ورزشی که متقاضی کمتری دارند را در جهت کسب موفقیت و مقام های برتر ضروری عنوان کرد و گفت: موفقیت و شانس مدال آوری در رشته هایی که متقاضی کمتری نسبت به سایر رشته های ورزشی دارند بیشتر است.

وی در ادامه سخنان خود پیرامون برخی از مشکلات ورزش شهرستان قول مساعدت و پیگیری داد.

رییس اداره ورزش و جوانان بافق نیز در ادامه این جلسه به بیان  گزارش عملکرد این نهاد پرداخت و عنوان کرد: افزایش 16 درصدی آمار بیمه شدگان ورزشی در ماه دی و بهمن امسال نسبت به ماه های گذشته، کسب دو مقام ملی و بین المللی در رشته تیر اندازی با کمان بانوان، کسب هفت عنوان مقام کشوری در رشته های پهلوانی زورخانه ای ، هندبال، تکواندو ، دستیابی به هشت مقام استانی، میزبانی کشوری چهار رشته ورزشی در بافق و ... از جمله اقدامات و دستاورد های این اداره می باشد.

 "رضا نارگانی " همچنین در ادامه گفت: خوشبختانه با همکاری مسئولان دستگاه های  شهرستان به ویژه فرماندار ی بافق پروژه هایی نظیر سالن 1200 نفری مجموعه تختی، سونا و جکوزی استخر لاله و سالن شمشیر بازی آماده بهره برداری است و در آینده نزدیک افتتاح و در اختیار علاقمندان به عرصه ورزش قرار خواهد گرفت.

حاضرین در ادامه این نشست به بیان نظرات و پیشنهادات خود پیرامون رفع مسائل و مشکلات و توسعه ورزش شهرستان پرداختند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا