خیران اردکانی به کتابخانه عمومی آیت‌الله فاضل این شهر 50 میلیون ریال کمک کردند. این کمک‌ها بیشتر در زمینه تأمین تجهیزات سخت‌افزاری کتابخانه و خرید کتاب‌های آموزشی بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، علی نصرتی، مسئول کتابخانه آیت‌الله فاضل با بیان این مطلب اعلام کرد: بالغ بر200 نسخه کتاب به زبان انگلیسی به ارزش 15 میلیون ریال با کمک خیران اردکانی به مجموعه کتاب‌های کتابخانه آیت الله فاضل افزوده شد.

وی افزود: این کتاب‌ها که بنا به درخواست اعضای کتابخانه و بیشتر در زمینه آموزش زبان انگلیسی از سطوح مبتدی تا پیشرفته است، جزو منابع اصلی یادگیری زبان انگلیسی محسوب می‌شود و در این خصوص می‌تواند نیازهای اعضای کتابخانه را برطرف کند.

نصرتی تصریح کرد: خیران نیک‌اندیش اردکانی همچنین با صرف مبلغ 35 میلیون ریال، بخشی از نیازهای سخت‌افزاری کتابخانه نظیر رایانه و چاپگر را نیز تأمین کردند.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر، خیران فرهنگ‌دوست اردکان با نیت خیر و ارزشمند خود کمک‌های زیادی در زمینه خرید کتاب، تجهیزات اداری و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی به این کتابخانه بزرگ و قدیمی اردکان کرده‌اند.

نصرتی در پایان از همه بانیان خیر  حوزه فرهنگ که به غنای بیشتر کتاب و کتابخوانی کمک کرده‌اند، قدردانی کرد.

گفتنی است، کتابخانه عمومی آیت‌الله فاضل با دارا بودن بیش از 40 هزار نسخه کتاب و 11 هزار عضو، یکی از فعال‌ترین کتابخانه‌های شهرستان اردکان است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا