در آستانه سال جدید، سرپرست اداره رفاه دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از برنامه های اداره رفاه در جهت تحقق روزافزون اهداف شعار " شهر سالم انسان سالم" سخن گفت.

سید محمود موسوی زاده، سرپرست اداره رفاه وعضو شورای پذیرش و بررسی پیشنهادات دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در مصاحبه با یزد فردا، ضمن تاکید بر شعار اداره رفاه، در خصوص سیاست گزاری های این نهاد در سال  1396 بیان داشت: تلاش ها در جهت تحقق شعار " شهر سالم انسان سالم" صورت پذیرفت و در تلاشیم در سال پیش رو بیش از پیش به این شعار ارزشی جامه عمل بپوشانیم و آن را در شهر یزد با مشارکت سایر ارگان های دولتی به طور گسترده نهادینه کنیم و به آن بها دهیم. به یقین اداره رفاه با فراهم آوردن شرایط مطلوب رفاهی و خدماتی برای جامعه ی پویای بهداشت و درمان نقش به سزایی در تحقق اهداف این شعار ارزشمند برعهده دارد و من وهمکارانم همواره می کوشیم تا با همکاری با سایر نهاد ها و سازمان ها در جهت پیشرفت امور رفاهی کارکنان، دانشجویان، بازنشستگان، اعضای هیات علمی و خانواده های این عزیزان گامی ارزشمند برداریم.

وی در ادامه افزود: شارژ کارت حقوق کلیه پرسنل جهت تسهیل در خرید از مراکز طرف قرار داد و توسعه مراکز تفریحی و گردشگری برون استانی و درون استانی به ویژه مناطق ییلاقی ده بالا و علی آباد تنها بخشی از اهداف والا اداره رفاه دانشگاه علوم پزشکی یزد در سال جدید می باشد. علاوه بر آن قدرت بخشیدن و افزایش بستر اقدامات صورت گرفته در سال 1395 نیز همچنان در راس امور قرار دارد.

موسوی زاده با اشاره بر اقدامات صورت گرفته در سال 1395 تصریح کرد: عقد قرار داد با تعداد زیادی از باشگاه های ورزشی و استخر ها و همچنین مراکز خرید، رستوران ها و هتل های مطرح استان از برنامه هایی بود که در سال 95 اجرا و تحقق یافت. برگزاری تورهای زیارتی عتبات عالیات و مشهد مقدس و همچنین تورهای سیاحتی قشم، کیش و... از سرآمد ترین فعالیت هایی بود که مورد استقبال و رضایت اعضا قرار گرفت. جمع آوری مدارک دانش آموزان فرزند پرسنل و اهدای جوایز به رسم تقدیر از این سرمایه های ملی نیز از جمله اموری بود که بازتاب های چشمگیر بسیاری را به همراه داشت.

عضو شورای پذیرش و بررسی پیشنهادات دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به فعالیت های خیرخواهانه جامعه بهداشت و درمان اظهار داشت: تشویق و همیاری کارکنان در جهت شرکت در امور خیریه و همکاری با سمن ها( سازمان های مردم نهاد) از اقداماتی است که در مسیر داشتن شهر سالم و انسان سالم با کمک به نیازمندان صورت گرفت و توانستیم با لطف و استعانت از پروردگارمنان با همیاری های مادی و معنوی، بخشی از مشکلات دارویی و درمانی افرادی که با بیماری های صعب العلاج دست و پنجه نرم می کنند را بکاهیم و امید را دل این عزیزان نهادینه کنیم.

موسوی زاده در آخر پیشاپیش ضمن تبریک ایام نوروز و آروزی سلامتی برای مردم شریف دارالعباده، خاطر نشان کرد: در آستانه سال نو همچون سال های گذشته با همکاری تمامی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی درتلاشیم با فراهم آوردن بستری مناسب برگرفته از فرهنگ غنی کشور عزیزمان ایران، در عمل به یاد تمامی همشهریان نیازمندمان باشیم.

گفتنی است اداره رفاه دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال 1395 با استقبال کم نظیر و بی سابقه کارکنان و با ارائه خدمات گوناگون توانست جایگاه قابل قبول و چشمگیری را توام با شیب صعودی در سطح کشور ازآن خود کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا