رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور امروز در جریان بازدید از باغ جهانی پهلوان پور ، قعله تاریخی سریزد و باغ آهو در شهرستان مهریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای استان یزد و یزد فردا گفت : اجرای طرح هشت بهشت ، متشکل از هشت باغ گردشگری شهرستان مهریز ، نیاز به مشارکت و همراهی مردم دارد .

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور امروز در جریان بازدید از باغ جهانی پهلوان پور ، قعله تاریخی سریزد و باغ آهو در شهرستان مهریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای استان یزد گفت : اجرای طرح هشت بهشت ، متشکل از هشت باغ گردشگری شهرستان مهریز ، نیاز به مشارکت و همراهی مردم دارد .
زهرا احمدی پور ، که در ادامه سفر خود به استان یزد امروز صبح از باغ جهانی پهلوان پور مهریز بازدید می کرد ، باغ جهانی پهلوان پور مهریز را نمونه ایی مناسب برای اجرای طرح گردشگری هشت بهشت در این شهرستان دانست و گفت : مشارکت مردمی و الخصوص بخش خصوصی می تواند باعث توسعه و گسترش صنعت گردشگری در استان یزد و شهرستان مهریز شود .

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ، همچنین در جریان بازدید از باغ گردشگریآهو در سریزد مهریز گفت : این همت و پشتکار بخش خصوصی در شهرستانهای استان یزد مثال زدنی است و امیدوارم بتوانیم از سرمایه گذاران بخش خصوصی گردشگری حمایت کنیم .

معاون رییس جمهور ، همچنین در بازدید از قلعه تاریخی سریزد مهریز گفت : در طی سالهای اخیر توجه خوبی به حفظ و نگهداری آثار تاریبخی کشور شده است اما گستردگی و تعداد زیاد آثار توجه بیشتر مسئولان و مشارکت مردمی را طلب می کند .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا