فرماندار مهریز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان مهریز که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد گفت :جوانان امروز آینده سازان و پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند


فرماندار مهریز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان مهریز که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد گفت :جوانان امروز آینده سازان و پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند.

 

سید محمد رستگاری با اشاره به رسالت دستگاه ها در ساماندهی امور مربوط به جوانان افزود: حضور نهادهای متولی مباحث مربوط به ساماندهی امور جوانان در این ستاد لازم و ضروری است و باید مصوبات جلسات نیز به طور دقیق پیگیری شود.


فرماندار مهریز  ادامه داد :  برخی مشکلات و معضلات پیش روی جوانان در شرایط فعلی ناشی از عدم برنامه ریزی مناسب برای پر کردن اوقات فراغت آن ها می باشد به همین دلیل باید طرح ها و برنامه های مناسب و عملی برای اجرای چنین برنامه هایی در نظر گرفته شود.


رستگاری گروه های مردم نهاد را از ابزارهای بسیار مفید و کارآمد در خصوص ساماندهی امور جوانان دانست و اظهار کرد : استفاده از پتانسیل و ظرفیت جوانان برای ساماندهی بحث های اقتصادی و فرهنگی ظرفیت بسیار خوبی است وباید از آن استفاده کرد.


سید محمد رستگاری  تاکید کرد :  باید باایجاد فضای پویا و امید بخش درچارچوب قوانین نظام،شرایط جذب جوانان را به سمت وسوی فضای سالم  و پویا مهیا کردچراکه جوانان نیازمند فضای برای حضور و مشارکت در عرصه هایی  اجتماعی هستند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا