نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قابلیت‌های یزد در زمینه گردشگری گفت: زمینه توسعه بیش از پیش گردشگری خارجی یزد فراهم شود.

سیدابوالفضل موسوی بیوکی صبح امروز در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار شد اظهار داشت: یزد در مثلث طلایی گردشگری ایران که شامل یزد، اصفهان و شیراز است می‌تواند جایگاه خوبی در حوزه گردشگری ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های گردشگری در یزد باید تکمیل شود، گفت: هم توریست‌های خارجی باید بتوانند راحت‌تر به یزد سفر کنند و هم زمینه‌ای داشته باشیم که گردشگران ایرانی هم جذب این استان شوند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های بسیاری که در استان یزد وجود دارد، این استان در حال حاضر از حالت ملی خارج شده و به یک ظرفیت بین‌المللی دست پیدا کرده است.

موسوی بیوکی به حضور گردشگران خارجی در برنامه‌های مذهبی یزد اشاره کرد و گفت: علاوه بر گردشگری‌های تاریخی می‌توانیم در زمینه جذب گردشگران مذهبی بیش از پیش گام برداریم.

عضو کمیسیون عمران مجلس به رشد 850 درصدی حضور گردشگران خارجی در یزد اشاره کرد و گفت: این موضوع نشان می‌دهد که یزد می‌تواند رشد بیشتری در این حوزه داشته باشد.

وی به اهداف برنامه ششم توسعه در زمینه افزایش ظرفیت گردشگری داخلی و خارجی کشور گفت: یزد از قابلیت‌های بسیار بالایی برخوردار است و بیش از این موارد می‌توان نسبت به شکوفایی این قابلیت‌ها قدم برداشت.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از تمام مردم ایران به صورت رسمی دعوت می‌کنیم که یزد را به عنوان مقصد یا یکی از مقاصد گردشگری خود در ایام نوروز انتخاب کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا