در راستای بررسی آموزش های فنی و حرفه ای در شهرستان بافق فرماندار و نایب رییس شورای شهر بافق با مدیر کل و مسئولان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان دیدار نمودند.

در راستای بررسی آموزش های فنی و حرفه ای در شهرستان بافق فرماندار و نایب رییس شورای شهر بافق با مدیر کل و مسئولان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان دیدار نمودند.

     به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد به منظور بررسی آموزش های فنی و حرفه ای در شهرستان بافق آقایان"مهندس زاده رحمانی" فرماندار شهرستان بافق،"عباسی" نایب رئیس شورای شهر بافق و "کاظم ناظمی"رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای شهرستان،با حضور در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با علی آقا افضلی مدیرکل و مسئولان اداره کل دیدار کردند.

در این دیدار"افضلی"ضمن عرض خیر مقدم و ابراز خرسندی از اینکه مسئولین شهرستان بافق به آموزش های فنی وحرفه ای نگاه وبزه و خاصی دارند؛به پناسیل های و ظرفیت های بالای سازمان آموزش فنی و حرفه ای در جهت برگزاری دوره های آموزشی متناسب با نیاز بازار کار و اقلیم منطقه اشاره نمود.

وی در ادامه با اشاره به وجود معادن غنی و صنایع وابسته به آن در شهرستان بافق افزود:ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای در راستای مهارت آموزی،اشتغال،کار آفرینی و رفع معضل بیکاری بسیار تاثیر گذار بوده و باعث عدم مهاجرت بی رویه به کلان شهرها خواهد شد.

افضلی در پایان خواستار همکاری و تعامل بیشتر مسئولان شهرستان بویژه شورای شهر , بخشداریها و دهیاریها در زمینه نیاز سنجی آموزشی در منطقه به خصوص روستاها با توجه به اقلیم شهرستان با آموزش فنی و حرفه ای استان شد.

"زاده رحمانی"فرماندار بافق نیز با تقدیر و تشکر از مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان خواستار توجه و نگاه ویژه به شهرستان بافق در کلیه زمینه ها شد.

 ایشان در ادامه خواستار تجهیز و راه اندازی مکان و محلی برای مهارت آموزی خواهران در شهرستان شد که در نهایت مقرر گردید تفاهمنامه ای در خصوص آموزشهای مهارتی خواهران در شهرستان بافق فی مابین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و فرمانداری و همکاری شورای شهربافق منعقد گردد.

شایان ذکر است در پایان این دیدار"ناظمی" رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بافق گزارشی از فعالیتها و عملکرد مجموعه شهرستان ارائه نمود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا