سرپرست فرمانداري بافق از فراهم کردن پهنه استقرار صنايع غذایی در نزديكي شهر برای متقاضيان سرمايه گذاري خبر داد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ مجمع بسيج شهرستان با حضور امام جمعه،سرپرست فرمانداری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق و جمعي از اقشار بسيج در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي این شهر با موضوعات فرهنگي و اقتصاد مقاومتي برگزار شد.

محمد زاده رحمانی در اين نشست گفت: در بحث صنایع غذایی متقاضی زیاد است ولی مسیر رفت وآمد ۳۵کیلومتری شهرک صنعتی باعث بروز مشکلاتی می شود؛ به همین خاطر در تلاش هستیم در نزدیکی شهر پهنه ای به نام پهنه صنایع غذایی فراهم و در اختيار سرمايه گذاران قرار دهيم.

سرپرست فرمانداري بافق در ادامه گفت: براي افزايش بهره وري، ايجاد اشتغال و خروج شهرستان از اقتصاد تك قطبي بايد در صدد احياء مشاغل موروثي، رفتن به سمت توليد و فراوري محصولات كشاورزي، صنايع دستي و ... باشيم و اگر مي بينيم يك خانم فعال يا يك مرد زحمتكش با اخذ تسهيلات بانكي يا بدون تسهيلات اقدام به راه اندازي واحدهاي كوچك توليدي مي نمايد، به او سربزنيم و از آنها حمايت كنيم.

وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به مقوله اقتصاد مقاومتي، يادآور شد در رسانه ها آن طور كه بايد و شايد اين پيشنهاد مقام معظم رهبري و تاكيد ايشان مبني بر رفتن به سمت اقتصاد مقاومتي را تبيين نكرده ايم و اين در صورتي است كه اقتصادهاي بزرگ دنيا مانند چين و آمريكا سال هاست كه اهميت اقتصاد مقاومتي را درك كرده و روي آن كار كرده اند.

زاده رحماني در پايان گفت: عده ای فرهنك كار را در كشور ما نشانه گرفته اند و در صدد رفاه زدگي نيروي انساني هستند و عده اي هم پيشرفت و توسعه را صرفا به صنعت و معدن و مشاغل فانتزي مي دانند غافل از اينكه همين صنايع آلاينده چه بلایی بر سر جامعه ما آورده است.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا