«سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد عصر سه شنبه 12 بهمن ماه در منزل «حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد دعائی» روحانی مردمی استان حضور یافت و با این مبارز دوران انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، هم‌زمان با آغاز ایام الله دهۀ فجر انقلاب اسلامی «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد و «عباس حیدری» مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری با «حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد دعائی» دیدار و گفت‌وگو و برای این روحانی مردمی و مبارز انقلابی آرزوی سلامتی کردند.
استاندار یزد در این دیدار ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نقش روحانیّت در پیروزی انقلاب را نقشی مهم و انکارناپذیر دانست.
میرمحمدی ادامه داد: این رهبری هوشمندانۀ حضرت امام خمینی(ره) به عنوان یک مرجع عالیقدر دنیای اسلام بود که توانست حرکتها و مبارزات مردمی را به سمت سقوط رژیم شاهنشاهی هدایت کند.
حجت الاسلام والمسلمین دعائی نیز در این دیدار ضمن بیان خاطراتی از دوران حضور حضرت امام (ره) در نجف اشرف و پاریس، با گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهدای انقلاب و یاران معمار کبیر انقلاب گفت: «حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی» یکی از باهوش ترین یاران امام راحل بود و نقش مؤثر و کلیدی در پیروزی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران داشت و درگذشت ایشان ضایعۀ بزرگ و جبران ناپذیری برای ملّت ایران است.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا