طی مراسمی علی اصغر صمدیانی یزد به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهریز معرفی و از خدمات محمدرضا فلاحتی تقدیر و تشکر شد.

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، با حضور فرماندار شهرستان مهریز، معاون توسعه مدیریت، معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی و رییس حراست اداره کل میراث از زحمات و خدمات محمدرضا فلاحتی در زمانی سرپرستی اداره میراث فرهنگی شهرستان مهریز تقدیر و تشکر شد و علی اصغر صمدیانی یزد به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

محمدرضا نصیری در این مراسم با برشمردن ویژگی های گردشگری شهرستان مهریز آینده صنعت گردشگری در این شهرستان را روشن خواند و یگی از ویژگیهای منحصر به فرد شهرستان را وجود واحدهای بین راهی پر رونق این شهرستان  برشمرد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل در ادامه یکی از پتانسیل های گردشگری شهرستان مهریز را تاسیس واحدهای بومگردی در این شهرستان دانست و ابراز امیدواری کرد: با افتتاح چند واحد بوم گردی در دست احداث، گردشگری شهرستان رونق بیشتری خواهد یافت.

در ادامه این مراسم، سیدعلیرضا سالار حسینی نیز ضمن تقدیر از فعالیتهای مهندس فلاحتی در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهریز و با اشاره به ثبت سنگ تراشی سنتی شهرستان مهریز در فهرست میراث ناملموس کشور آن را نقطه عطفی در معرفی هرچه بهتر صنایع دستی کهن این شهرستان دانست.

معاون توسعه مدیریت اداره کل در خصوص میراث فرهنگی شهرستان گفت: ثبت نود و هفت بنای تاریخی در شهرستان مهریز خود نشانگر قدمت، تاریخ و فرهنگ این شهرستان است.

این مقام مسئول تصریح کرد: مهریز، شهرستان کهن دژهای تاریخی است و امید است با توانمندی های علی اصغر صمدیانی به عنوان سرپرست جدید این اداره و همچنین همکاری و مساعدت فرماندار میراث دوست این شهرستان شاهد رشد و ترقی روزافزون شهرستان مهریز در عرصه های مختلف به ویژه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باشیم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا