پایگاه خبری یزدفردا "دهقاني زاده خبر نگار يزد فردا از مهريز" حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران استان یزد افزود: دولت و بخش خصوصی با همکاری هم باید برای ایجاد اشتغال بیشتر در این حوزه انتخابیه اقدام کنند .
وی ادامه داد: طی سال های گذشته در سطح شهرستان های پنج گانه زیر پوشش این حوزه انتخابیه فعالیت های خوبی برای اشتغال جوانان برداشته شده ولی به هیچ وجه کافی نیست .
نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایجاد اشتغال مولد ، مفید و پایدار از مهاجرت گسترده جوانان به شهر ها جلوگیری می کند .
زارع زاده در ادامه به اهمیت و نقش اقتصاد مقاومتی در اجرای بسیاری از برنامه ها و بخصوص کاهش مهاجرت ها با تکیه بر ظرفیت های داخلی اشاره کرد .
وی گفت: باید مردم و مسئولان برای اجرایی شدن توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی بیش از گذشته تلاش مضاعف داشته باشند .
نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی به وضعیت ترکیب این حوزه و گستردگی آن اشاره و خواستار رعایت عدالت در تقسیم حوزه بر اساس شرایط و نیازها اشاره کرد .
زارع زاده گفت: گستردگی حوزه انتخابیه و همچنین محرومیت باعث شده تا یک نماینده نتواند بنحو شایسته در رسیدگی به مسائل مردم وظایف خود را انجام دهد .
وی در ادامه به موضوع برجام اشاره و ابراز امیدواری کرد تا بر اساس مصالح نظام و بخصوص توصیه های مقام معظم رهبری برای خدمت به مردم و کشور به نتیجه مطلوب برسد .
نماینده حوزه انتخابیه مهریز همچنین به نقش خبرنگاران در انعکاس مسائل این حوزه و ارائه نظرات سازنده اشاره و از فعالیت های صادقانه آنها قدردانی کرد .
زارع زاده اظهار داشت: در سال های اخیر با همکاری مردم و مسئولان در تمامی شهرستان های تابعه یزد و بخصوص در مهریز ، ابرکوه ، خاتم ، بافق و بهاباد فعالیت های مختلفی صورت گرفته است .
وی افزود: علیرغم انجام برخی کارها هنوز باید به اشتغال ، مسائل عمرانی و فرهنگی و در حوزه جوانان اقدامات موثرتری اجرا شود که همت تمامی مسئولان را طلب می کند .
نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی در پایان از همراهی و همکاری استاندار یزد و فرمانداران و بخشداران پنج شهرستان این حوزه قدردانی کرد.
زارع زاده گفت: در سایه همدلی بسیاری از مسائل قابل حل و فصل است و برای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی تمامی افراد مسئول هستند .
در پایان این نشست به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا