معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه کانون فرهنگی قرآنی "حسن دانش" در یزد ایجاد شود، گفت: 50 هزار نفر در مسابقات قرآن کریم جوانان و ورزشکاران کشور شرکت کردند.

سیدعبدالحمید احمدی پیش از ظهر امروز هشتم آذرماه در مراسم یادمان جوان نخبه قرآنی مهاجر الی الله حاج حسن دانش و تجلیل از نفرات برتر مرحله استانی دومین دوره مسابقات قرآن کریم ورزشکاران، جوانان و کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان یزد، با اشاره به فاجعه منا، اظهار داشت: مسئولان اداره کل و بنیاد نخبگان یزد در قالب یک کانون قرآنی به نام این نخبه قرآنی، راه وی را ادامه دهند.

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر این که باید راه نخبگان قرآنی را ادامه دهیم، گفت: حسن دانش مروج، مدرس و قاری قرآن بود و انشاالله بتوانیم با نام وی این مسیر را با حضور گرم جوانان و ورزشکاران در قالب یک کانون فرهنگی قرآنی ادامه دهیم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی جوانان و ورزشکاران در استان یزد، گفت: وزارت ورزش و جوانان از سال گذشته این حرکت را آغاز کرد و امسال با این هدف که بتوانیم زمینه‌های انس بیشتر جوانان با کلام وحی را فراهم کنیم، دومین دوره این مسابقات را برگزار کردیم.

احمدی تصریح کرد: اگر به دنبال سعادت و عاقبت به خیری هستیم، راهی جز قرارگیری در مسیر قرآن، کلام وحی و ائمه معصومین(ع) نداریم و تنها در این راه می‌توانیم موفق باشیم.

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در این دوره از مسابقات نزدیک به 50 هزار نفر در سراسر کشور شرکت کردند و استقبال امسال بسیار چشمگیر بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا