پایگاه خبری یزدفردا "با توجه به سفر دو روزه‌ی مرجان فولادوند نویسنده‌ی کودک و نوجوان کشور به یزد نشست‌ ادبی 'خواندن خلاق نوشتن خلاق' ویژه‌ی مربیان و اعضای مکا تبه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، روزهای 8 و 9 آذرماه 94 برگزار می‌شود.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا " این نشست ادبی طبق برنامه‌ریزی ستادی واحد آفرینش‌های ادبی کانون کشور در هفته‌ی ملی کتاب و کتاب‌خوانی با محوریت حضور نویسندگان و شعرای کودک ونوجوان در فضای کانون‌ استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.
مرجان فولادوند نیز 8 و 9 آذرماه در یزد خواهد بود تا در دو نشست ادبی شرکت داشته باشد. ساعت 14 تا 16 عصر 8 آذر ماه، این نویسنده‌ی کودک و نوجوان در نشست ادبی با حضور کارشناسان، مربیان، فرهنگی، هنری و ادبی استان مبحث"خواندن خلاق؛ نوشتن خلاق" را در مجتمع فرهنگی هنری کانون استان به گفت‌وگو خواهند نشست.
ساعت 9 تا 12صبح 9 آذرماه نیز فولادوند در جمع دانش‌آموزان نوبت اول دبیرستان برازنده مقدم شهرستان یزد حضور خواهد داشت تا مبحث ادبی خود را با موضوع نوشتن خلاق برای اعضای مکاتبه‌ای برگزار کند.
گفتنی است، مرجان فولادوند نویسنده، پژوهش‌گر، فعال مطبوعاتی کشور و صاحب آثاری از جمله "طوطی و بازرگان"،"رستم و سهراب"،"ماه مهربان" "نقاشان چینی و رومی"،"من و یک گلدان خالی" و "ژینژانبر مرغ نوروزی" از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا