یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : یزد- نوزاد سه روزه که توسط پدر و مادر معتادش در یکی از خیابان های شهرستان "میبد" رها شده بود پس از گذشت 20 ساعت زنده پیدا شد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: سرگرد "مهدی زارع شاهی" جانشین انتظامی شهرستان میبد استان یزد درباره این خبر گفت: شب گذشته بود که خبر پیدا شدن یک طفل چند روزه در بلوار "میرشمس الحق" میبد توسط تعدادی از شهروندان به پلیس مخابره شد و بلافاصله عوامل کلانتری مرکز در محل، حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از حضور در محل، متوجه شدند یک نوزاد"دختر"  چند روزه­ در کنار پیاده رو خلوت خیابان رها شده است.

زارع شاهی، ضمن اشاره به اقدامات سریع پلیس و حضور اورژانس، گفت: با حضور اورژانس در محل بلافاصله طفل به بیمارستان منتقل و تحقیقات ماموران پلیس در این زمینه آغاز شد.

جانشین پلیس میبد گفت: کارآگاهان پلیس میبد با انجام کار اطلاعاتی و همکاری عوامل بیمارستان توانستند اطلاعاتی را در خصوص پدر و مادر این نوزاد 3 روزه به دست آورند.

سرگرد زارع شاهی افزود: با انجام هماهنگی قضایی، مادر این طفل، شناسایی و در کمتر از 6 ساعت پس از پیدا شدن بچه اش دستگیر شد.

مادر 23 ساله این نوزاد سه روزه، در بازجویی های خود به افسر پرونده گفت: "به علت اعتیادی که من و همسرم داشتیم بعد از زایمان و ترخیص از بیمارستان، بچه را در خیابان رها کردیم و بعد از گذشت 20 ساعت از این ماجرا دستگیر شدم".

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان میبد در پایان ضمن اشاره به اقدامات پلیس میبد برای دستگیری پدر این نوزاد، گفت: با دستور مقام قضایی، نوزاد تحویل بهزیستی شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا