دهقاني زاده خبرنگار يزد فردا از مهريز"همایش پیاده روی خانوادگی به همت ناحیه مقاومت بسیج به مناسبت هفته بسیج با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر و برخی از ادارات و نهادهای دولتی شهرستان برگزار شد.
 این همایش که با حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه مهریز همراه بود ؛ از محل حسینه شهدای گمنام شهرستان تا دانشگاه آزاد ادامه داشت.
در پایان مراسم پیاده روی امام جمعه شهرستان مهریز  هفته بسیج را به حاضرین و شرکت کنندگان در این همایش تبریک گفت و ادامه داد: هدف امام (ره)  از تشکیل بسیج مبارزه با استکبار و کفر جهانی و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار بود .
وی در ادامه گفت : این گونه همایش ها و برنامه ها را نباید راهپیمایی نامید بلکه می بایست آن را تظاهرات  در مقابل کفر جهانی دانست چرا که اینها مشت محکمی است در برابر توطيه های دشمن می باشد.
ایشان همچنین دلیل همراهی مردم ولایت مدار و در صحنه را عشق قلبی و مملو از علاقه امت به امام (ره) و مقام معظم رهبری دانست که این عشق، عشق به انقلاب است .
حجه الاسلام برهان در ادامه به اهمیت حضور پرشور مردم در اینگونه برنامه ها را به منزله بر آب رفتن نقشه ها و توطئه های استکبار جهانی دانست .
همچنین فرمانده سپاه ناحیه مهریز از حضور حداکثری مردم ولایت مدار و انقلابی در این همایش؛ به تشریح برنامه های محوری این هفته پرداخت و از همه مردم برای شرکت در تمامی برنامه های این هفته که مصادف با سی و پنجمین سالگرد تشکیل بسیج دهها میلیونی به دستور رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره ) می باشد تاکید کرد.
فرماندار شهرستان مهریز نیز در سخنانی با تبریک هفته بسیج به اهمیت برگزاری این همایش ها و نقش ورزش در تامین سلامتی و نشاط مردم اشاره کرد.
از حاشیه های این همایش می توان به حضور مسولین شهرستان مهریز ؛ شعرخوانی توسط شاعر انقلابی شهرستان برادر حاج میرزا غلامحسین زارع؛حضور خانواده های محترم شهدا ؛ برپایی نمایشگاه از دستاوردهای اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی ناحیه مهریز ؛ اهدای جوایز به حاضرین و ...اشاره کرد.





سایت خبری یزد فردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا