یزدفردا:فرماندار خاتم در نشست شوراي اداري امروز ضمن دعوت به حضور حداكثري مردم در انتخابات بي طرفي مسئولان را در اين امر مهم خواستار شد.
به گزرش واحد دریافت خبر یزدفردا:محمد زاده رحماني با اشاره به اينكه مردم  شهرستان همچون سالهاي گذشته حضور حداكثري در انتخابات خواهند داشت افزود: مسئولان و كاركنان دولت بايد از در اختيار گذاشتن امكانات دولتي و هر گونه همراهي با كانديدا خودداري نمايند.
وي  اظهار داشت: وقتي مي گوييم بي طرفي مسئولين دولتي، منظور فقط قوه مجريه نيست بلكه تمامي دستگاه ها و نهادهايي است كه از بودجه و امكانات بيت المال استفاده مي كنند بايد اصل بي طرفي را رعايت كنند تا به اعتماد مردم آسيبي وارد نشود.
امام جمعه هرات نيز در اين جلسه، انتخابات را یکی از مهمترين دستاوردهای انقلاب اسلامی نامید و آن را یک نمایش قدرت سیاسی دانست.
حجت الاسلام و المسلمین محمد علی جعفری اظهار داشت: باید از جناحی گری پرهیز کرده تا نمایندگانی که اصلح تر هستند وارد مجلس شوند.
وی انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را با اهمیت خواند و خاطرنشان کرد: سرنوشت انتخابات پيش رو برای نظام اسلامی مهم می باشد.
وی در پایان یکی از تدابیر جامعه اسلامی را برای سلامت این جامعه پیشگیری از جرم دانست.
در ادامه، امام جمعه مروست افزود: مجلس عصاره تلاش ها و زحمات بي وقفه بزرگاني است كه بناي آن را نهاده اند لذا اين مكان جايگاه كساني است كه شان و شايستگي آن را دارند.
حجت الاسلام و المسلمين حسيني عنوان نمود: مردم بايد هوشیار و بيدار باشند و افرادي را انتخاب نمايند كه تحمل اين بار سنگين مسئوليتي را بتوانند بر عهده بگيرند.
وي خاطرنشان كرد: مسئولان دستگاه هاي اجرايي نيز بايد کارکنان و اطرافیان  خود را نسبت به انتخاب درست و آگاهانه راهنمایی نمایند.
در ادامه، محمد مهدی مدرس زاده رئیس دادگستری شهرستان خاتم ضمن بیان تخلفات انتخاباتی و قوانین برخورد با آنها که  شامل جرائم قبل از انتخابات، زمان انتخابات و بعد از آن است پرداخت.
 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم هم در این نشست افزود: هدف این نیست که بخواهیم در وظایف برگزار کنندگان دخالت داشته باشیم بلکه هدف برگزاری انتخابات سالم، بدون حاشیه و با حضور حداکثری مردم می باشد.
ابوالفضل توکلی ضمن اشاره به گسترش فضاهای مجازی اذعان کرد: انتظار می رود از این رسانه بر علیه فرد و یا کاندیدای مورد نظر استفاده نشود.
وی تصریح کرد: در زمان تبلیغات از امکانات دولتی و اداری به نفع یا ضرر کاندیدای مورد نظر استفاده نشود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا