شهرداری یزد با ارائه مقاله ای در موضوع نقش ریسک ادراک شده در پذیرش بلیت الکترونیکی در حمل و نقل عمومی درون شهری توسط شهروندان شهر یزد، در هفتمین کنفرانس ملی برنامه ریزی و مدیریت شهری در محل دانشگاه فردوسی مشهد حضور یافت.

به گزرش واحد دریافت خبر یزدفردا:درهفتمین کنفرانس ملی برنامه ریزی و مدیریت شهری که با تأکید بر راهبردهای توسعه شهری در محل دانشگاه فردوسی و با محوریت شورای اسلامی شهر مشهد، مرکز پژوهشهای این شورا، دانشگاه فردوسی و شهرداری مشهد برگزار شد، مقاله ای با موضوع نقش ریسک ادراک شده در پذیرش بلیت الکترونیکی در حمل و نقل عمومی درون شهری توسط شهروندان شهر یزد بر مبنای طرح پژوهشی دانشگاهی، از سوی شهرداری یزد ارائه شد.

نویسنده این مقاله که به عنوان یکی از سه مقاله برتر در حوزه شهر هوشمند، جهت ارائه به صورت سخنرانی در این همایش، برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفته بود، خانم طاهره یگانه فرد دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریتIT و کارشناس آمار و فناوری اطلاعات حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری یزد می باشد.

گفتنی است تندیس یادمان و گواهی نامه پذیرش مقاله توسط اعضای کمیته علمی کنفرانس و اعضای هیأت علمی دانشگاه نیز به نویسنده مقاله اعطا شد.

این کنفرانس با هدف تبادل اطلاعات و دیدگاه های مرتبط با راهبردهای توسعه شهری و محورهایی با عناوین راهبرهای توسعه شهری(CDS)، شهر هوشمند، شهر ایرانی ـ اسلامی، برنامه ریزی و مدیریت شهری، مدیریت بحران و امنیت شهری، معماری و شهرسازی و بافت فرسوده در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخ 20 و 21 آبان  برگزار شد.

اعضای شورای اسلامی شهر یزد، قائم مقام شهردار و معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری یزد و تنی چند از کارشناسان این معاونت نیز در این کنفرانس ملی، شرکت نمودند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا