یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران از شناسایی فردی كه اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب یكی از شهروندان كرده بود، خبر داد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"سرهنگ"داود عبدالمالكی" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وصول یك فقره مرجوعه قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ، مبنی بر شكایت فردی بر انجام برداشت غیرمجاز به مبلغ 47 میلیون ریال وجه به‌صورت غیرمجاز از حساب بانكی وی، مراتب طی تشكیل پرونده‌ای در دستور كار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته از پرینت حساب شاكی، محرز شد برداشت صورت گرفته از حساب وی در قالب خرید در های چوبی اتاق های داخل ساختمان بوده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان كرد:پس از انجام تحقیقات پلیسی و تخصصی، در نهایت فرد برداشت‌کننده شناسایی و برای انجام تحقیقات تكمیلی به این پلیس فراخوانده شد.

سرهنگ "عبدالمالكی" ادامه داد:پس از انجام تحقیقات تكمیلی و مواجه شدن با مستندات غیرقابل انکار، متهم به جرم انتسابی خود اعتراف کرد و در خصوص بدست آمدن اطلاعات حساب وی نیز با توجه به رابطه آشنایی و دوستی خانوادگی با شاكی، از غفلت وی سوء استفاده كرده و اطلاعات حساب وی را اخذ و در نهایت اقدام به برداشت از حساب وی كرده است.

سرهنگ"داود عبدالمالكی" در پایان  به شهروندان توصیه کرد:اطلاعات خصوصی و مهم خود، مانند اطلاعات مربوط به حساب‌های بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و سرویس پیامک حساب بانکی‌شان را فعال نمایند تا در صورت برداشت غیرمجاز و یا سوء استفاده، سریعا از آن مطلع شوند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا