یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد كار پلیس را بسیار سخت و متنوع و دشوار برشمرد و گفت: پلیس تامین كننده امنیت سیاسی، اقتصادی، اخلاقی و فرهنگی جامعه است.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا : حضرت "آیت الله ناصری" در صبحگاه مشترك پلیس استان یزد كه به مناسبت هفته ناجا برگزار شد ضمن تبریك عید سعید غدیر و تسلیت به مناسبت جان باختن عده ای از زائران حرم امن الهی گفت: "منا"، جای آرزوهاست؛ منا جای قربانی است اما این عزیزان یك گام جلوتر رفتند و در منای عشق، خودشان را قربانی كردند.

وی ضمن اشاره به بیانات "مقام معظم رهبری" افزود: ایشان در جمع نیروهای دریایی، با موضع گیری خودشان كه همراه با شجاعت و شهامت بود، عزت ایران اسلامی را به رخ جهانیان و كشورهایی كه بنای ناسازگاری با ایران را دارند نشان دادند.

حضرت آیت الله ناصری با بیان اینكه قدرت و اقتدار كنونی ایران اسلامی یكی از نتایج اطاعت از ولایت فقیه است ادامه داد: این امر نشان دهنده این است كه حاكم اسلامی یك حاكم شجاع، نترس و دلسوز برای جامعه و مصلحت اندیش برای مردم است.

وی خاطر نشان كرد: ولایت فقیه، تضمین كننده رشادت و عزت و شوكت مرم مسلمان و بندگان خدا است. انقلاب ایران، اسلام را در مسیر خودش و مسیر ولایت قرار داد و همیشه در زیر سایه ولایت است كه ما عزت و عظمت را به دست خواهیم آورد.

امام جمعه یزد گفت: كار پلیس، بسیار سخت و متنوع است و پلیس باید امنیت جامعه، امنیت سیاسی، اخلاقی جامعه را تامین كند.

وی ادامه داد: امیدواریم خداوند متعال به نیروهای پلیس توفیق دهد كه با قدرت و توان بیشتر و نیت خالص و توكل به خدا ماموریت های خود را به سرانجام برساند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا