ارتقاء امنیت اجتماعی و مشارکت عمومی از دستاوردهای هفته ناجا

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد :فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد استان یزد گفت: هفته ناجا فرصتی طلایی برای نمایش توانمندی و اقتدار پلیس در مبارزه با مجرمان و مخلان نظم عمومی است.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا :سرهنگ "مهدی رحیم زاده" دستاوردهای مهم و اثرگذار این هفته را جلب مشاركت مردمی و افزایش اعتماد عمومی به ناجا عنوان كرد و گفت: هفته ناجا فرصتی طلایی برای نمایش توانمندی و اقتدار پلیس در مبارزه با مجرمان و مخلان نظم عمومی است.

وی افزود:برنامه های پیش بینی شده جهت اجراء در این هفته باید طوری عملی شود كه ارتباط و تعامل مردم با پلیس مستحكم شده و خدمات و مأموریت های ناجا كه هدفی جز آرامش و آسایش مردم را دنبال نمی كند؛به نحو شایسته معرفی شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد اظهار داشت: هفته ناجا فرصتی مناسب برای مشاركت بیشتر مردم در اجرای برنامه ها و همراهی مردم با پلیس برای ارتقای امنیت اجتماعی و نشان دادن جذابیت های پلیسی و آشنایی بیشتر آحاد جامعه با مأموریت های خطیر فرزندان خود است.

سرهنگ"رحیم زاده" گفت: اجرای برنامه های هفته ناجا با محوریت مشاركت مردمی با نگرش همه جانبه به برون و درون سازمانی و توجه به كاركنان و خانواده ها به صورت كیفی از جمله برنامه های مهم هفته ناجا است که مورد انتظار جامعه و مسئولان بوده و تلاش کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد نیز در تدوین برنامه های اجرایی جهت عینیت بخشیدن به دستورالعمل جامع و تدابیر فرمانده ناجا می باشد.

وی اعتماد و تعامل مردم را از مهمترین مولفه های سرمایه اجتماعی پلیس در جلب مشاركت عمومی دانست و تصریح كرد:بدون شک اقتدار ، كار آمدی و هوشمندی پلیس در هفته ناجا تبلور می یابد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا