یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :با تلاش ماموران پلیس فتای شهرستان نیشابور خراسان رضوی فردی که برای یکی از شهروندان مزاحمت های اینترنتی داشت دستگیر شد .

 

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت:بر اساس شکایتی فردی مبنی بر اینکه فردی با قرار دادن شماره تلفن تماس وی در سایت های تبلیغاتی و فروش اجناس اینترنتی مزاحمت های زیادی را برای خانواده اش ایجاد کرده است موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

سرهنگ سید حسن حسینی افزود : کارشناسان پلیس فتا در بررسی های فنی و دیجیتالی پرونده دریافتند فردی  با اطلاع از شماره تلفن همراه شاکی اقدام به بارگزاری تعدادی تصاویر کبوتر برای فروش در سایت های اینترنتی كرده که همین موضوع باعث تماس های مکرر شهروندان با وی شده است .

وی ادامه داد:ماموران در ادامه تحقیقات خود متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به پلیس فتا انتقال دادند .

متهم 32 ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس بااعتراف به بزه انتسابی اظهار داشت :  حدود دو سال مستاجر شاکی  بوده و به خاطر برخورد های نامناسب صاحبخانه و به حس انتقام جویی  اقدام به این کار کرده است.

متهم با تشکیل پرونده  برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا