یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :فردی كه با درج مطالب غیراخلاقی و توهین آمیز علیه یكی از شهروندان در شبكه های اجتماعی مجازی باعث آبروریزی و هتك حیثیت وی شده بود توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:سرهنگ " سید مصطفی مرتضوی " رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شكایت یكی خانمی جوان مبنی بر اینكه فردی با درج مطالب غیراخلاقی و توهین آمیز و همچنین درج شماره همراه وی در شبكه های اجتماعی مجازی باعث آبروریزی و هتك حیثیت وی شده است، بررسی موضوع در دستور كار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات گسترده در فضای در فضای مجازی و جمع آوری مدارك و مستندات لازم سرانجام هویت متهم شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی در مخفیگاه خود دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت:متهم  كه از دوستان شاكی است  در مواجه با مدارك و ادله این پلیس به جرم خود اقرار و انگیزه خود از هتك حیثیت وی را خصومت شخصی و انتقام از او  عنوان كرد.

سرهنگ مرتضوی در پایان عنوان داشت: رعایت اصول محرمانگی و حفاظت از اطلاعات خصوصی و شخصی موجب صیانت كاربران و پیشگیری از جرائم سایبری خواهد شد.

این مقام انتظامی با هشدار به كسانی كه اقدام به این گونه اعمال مجرمانه می كنند هشدار داد و گفت:پلیس فتا  با افرادی كه اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز، فیلم و تصاویر خصوصی شهروندان می نمایند به شدت برخورد خواهد نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا