یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :با تلاش ماموران پلیس فتا "سیستان و بلوچستان" فردی که با سوء استفاده از عکس کودک معلول خود اقدام به جمع آوری مبالغی به منظور درمان وی در فضای مجازی می کرد شناسایی و دستگیر شد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:سرهنگ کارآگاه  "سید محمد حسینی پور"  در بیان جرئیات  این خبر گفت : در پی گزارشات مردمی مبنی بر اینکه فردی با انتشار عکس کودک بیماری درشبکه های اجتماعی و در اختیار قرار دادن شماره حساب اقدام به جمع آوری مبالغی تحت عنوان هزینه درمان می نماید پرونده تشکیل و در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود:با انجام بررسی های تخصصی و فنی فرد انتشار دهنده و صاحب شماره حساب شناسایی و جهت ارائه  توضیحات به این پلیس احضار شد.

وی ادامه داد: متهم که در رویارویی با مدارک غیر قابل انکار پلیس، چاره ای جز اعتراف نداشت گفت: چندی پیش با همفکری دوست خود تصمیم به انجام چنین کاری گرفتیم و شماره کارت بانکی خود را جهت انتقال وجه از سوی کاربران درج کرده و از مردم پول دریافت می کردم.

سرهنگ دوم کارآگاه سید محمد حسینی پور  در پایان از دقت نظر و همکاری شهروندان در اطلاع رسانی این گونه موارد به پلیس قدردانی و تشکر کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا