یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئیس پلیس فتا کرمانشاه از شناسایی ودستگیری عامل انتشار فیلم غیر اخلاقی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:سرهنگ علی شفیعی" درتشریح این خبر اظهار داشت: در پی رصد كارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی، وبلاگی را شناسایی کردند که اقدام به قرار دادن فیلم غیر اخلاقی می نمود لذا  موضوع در دستور كار قرار گرفت.

وی افزود:کارآگاهان با بکارگیری شیوه های نوین کشف جرم موفق شدند سرنخ هایی از ایجاد كننده وبلاگ  به دست آورند  كه با این سرنخ ها متهم شناسایی و كلیه تحركات وی در فضای مجازی رصد شد.

این مقام مسئول تصریح كرد:باهماهنگی مقام قضائی متهم دستگیرشد و در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر ایجاد وبلاگ دانلود فیلم های غیراخلاقی اعتراف کرد و عنوان داشت:صرفا جهت کنجکاوی دست به این اقدام زده است.

"شفیعی"ضمن بیان این که فرد دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شده است، خاطر نشان كرد :پلیس فتا با رصد فضای مجازی جلوی هرگونه اقدام ناشایست و هنجارشکنی را قاطعانه خواهد گرفت تا فضایی امن برای خانواده ها و استفاده کننده ها از اینترنت فراهم آورد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا