یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رییس پلیس فتا گلستان از دستگیری فردی که اقدام به ایجاد مزاحمت و توهین به شهروند گرگانی در شبکه‌های اجتماعی كرده بود، خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا "سرهنگ "حبیب الله رجبلی با اعلام این خبر گفت: در پی وصول مرجوعه قضایی مبنی بر شكایت فردی دال بر ایجاد مزاحمت و توهین به وی، با تحقیقات بعمل آمده از شاکی و بررسی‌های مقدماتی مشخص شد فردی در یكی از گروه‌های شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به انجام  اینكار می‌نماید.

وی ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده و تحقیقات میدانی و ردگیری‌های اطلاعاتی و استفاده از فنون مهندسی اجتماعی پیرامون گروه مذكور، در نهایت محرز شد، مطالب مطروحه و مورد ادعای شاكی در پرونده با یك شماره تلفن معلوم، ارسال شده است.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان افزود: نامبرده با هماهنگی مرجع قضایی به این پلیس احضار و در تحقیقات تكمیلی انجام شده به مدیریت گروه مذكور و همچنین درج مطالب، اذعان نموده و درخصوص هدف و انگیزه خود نیز عنوان داشت به‌علت اینكه عضو یكی از سازمان‌های مردم نهاد حمایت از محیط زیست می‌باشد، به جهت حمایت از محیط زیست اقدام به این كار نموده است.

سرهنگ رجبلی تصریح كرد: در ادامه پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرای عمومی و انقلاب گرگان ارسال شد.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری و در صورتیكه شخصی برای آنها مزاحمت ایجاد می‌كند از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب ورزیده و  مكالمه را ادامه ندهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا