یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :فردی که به حساب اینترنتی رئیس شرکتش دستبرد زده بود توسط پلیس فتا خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا "رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی با  اعلام این خبر گفت: در پی شكایت مرئیس یک شرکت خصوصی و گزارشی مبنی بر برداشت غیرمجاز50میلیون ریال از حساب بانکی اش، موضوع در دستور كار تیم اقتصادی پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ "سید محسن عرفانی" افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی اظهارات ئریس شرکت با یک سری تحقیقات فنی در فضای سایبر عامل برداشت های غیرمجاز را شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.

متهم كه از كارمندان شركت شاکی بوده در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود که در ادامه در مواجهه با ادله دیجیتالی بدست آمده به بزه انتسایی اعتراف کرد.

در اعترافات متهم مشخص شد که این فرد در پی اعتماد رئیس شرکت به وی رمز دوم او را یادداشت و طی چند مرحله مبلغ 50میلیون ریال از حسابش برداشت کرده است.

سرهنگ عرفانی با اشاره به معرفی متهم به مقام قضائی تصریح كرد: به دارندگان كارت های بانكی توصیه می شود از در اختیار قرار دادن كارت اعتباری خود به دیگران پرهیز و از گذاشتن رمزهای قابل حدس مانند شماره شناسنامه و تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود اجتناب کرده و همچنین  از یك گذر واژه برای حساب های مختلف بانكی به عنوان رمز عبور استفاده نکنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا