یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: فضای مجازی و ماهواره دارای مسائل و معضلاتی است که بسیاری از خانواده ها، به ویژه نسل جوان ما از آن آگاهی ندارند و همین امر بستر بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی را فرهم کرده است.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: سرهنگ "محمدرضا مزیدی" در جلسه پلیس و دانشگاه آزاد اسلامی یزد ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر و تسلیت به خانواده های حادثه دیدگان منا، هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی در خصوص برنامه های هفته ناجا و همکاری پلیس و دانشگاه آزاد در طول سال برشمرد.

وی ضمن تاکید به برگزاری کلاسهای آموزش همگانی توسط پلیس برای دانشجویان گفت: بسیاری از موضوعات و  معضلاتی که در جامعه اتفاق می افتد به خاطر غفلت و ناآگاهی است و پلیس در نظر دارد در این کلاسهای آموزشی، آگاهی­بخشی و اطلاع رسانی در خصوص مسائل فضای مجازی را مطرح کند.

مزیدی در ادامه خواستار برگزاری نشست علمی پلیس و دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هفته ناجا شد و افزود: با توجه به نیازمندی آموزشی و اهمیت موضوع خانواده، بحث ماهواره و فضای مجازی از موضوعات این نشست علمی است.

سرهنگ مزیدی گفت: فضای مجازی و ماهواره دارای مسائل و معضلاتی است که بسیاری از خانواده ها و به ویژه نسل جوان ما از آن آگاهی ندارند و همین امر بستر بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی را فرهم کرده است.

وی ضمن اشاره به بحث ماهواره و فضای مجازی که در گستره­ی کار پلیس فتا و پلیس امنیت عمومی است خاطرنشان کرد: با توجه به همکاری که واحد دانشگاه آزاد اسلامی با پلیس دارد علاقمند هستیم امسال نشست علمی هفته ناجا در آن مرکز علمی برگزار شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد در پایان تاکید کرد: پلیس استان یزد آمادگی کامل در راستای همکاری با مراکز علمی و آموزشی برای برگزاری کلاسهای آموزشی در زمینه های مختلف را دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا