یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از شناسایی محل انبار دپوی انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا " سرهنگ "عطاءا... احمدی" گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد، یک انبار دپو انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق را شناسایی کرده و در بازرسی از این انبار، 10 تن انواع لوازم خانگی قاچاق فاقد مجوز گمرکی به ارزش پنج میلیارد ریال کشف کردند.

احمدی اضافه کرد: قاچاقچیان کالا، با قرار دادن کالاهای خارجی در بسته بندی ایرانی، در ساعات پایانی شب اقدام به تخلیه لوازم خانگی قاچاق می کردند که با هماهنگی مقامات قضائی انبار مورد نظر مورد بازرسی قرار گرفت.

سرهنگ احمدی با بیان اینکه تمامی این کالاهای قاچاق از جنوب کشور وارد یزد شده است تصریح کرد: ارزش برآورد شده این کالاهای قاچاق پنچ میلیارد ریال اعلام شده است.

جانشین انتظامی استان یزد با اعلام این مطلب که در این زمینه، دو متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شده اند یادآور شد: قاچاق کالا، ضربه سنگینی را به اقتصاد کشور وارد می کند که نیروی انتظامی با همکاری دستگاه قضائی، با این معضل و پدیده شوم برخورد خواهد کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا