یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : فرمانده انتظامی استان یزد در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: امروزه تولید امنیت با مشارکت همه دستگاه ها و همراهی مردم به ویژه رسانه ها امکان پذیر خواهد بود و رسانه ها در ارتقاء امنیت روانی جامعه نقشی کلیدی دارند.

به گزارش یزدفردا: صبح امروز نشست خبری فرمانده انتظامی استان یزد به منظور تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل سالن شهید وزیری ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

در این نشست که باحضور خبرنگاران و تعدادی از معاونین و روسای پلیس های تخصصی، برگزار شد سردار "ایرج کاکاوند" ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به ویژه شهدای ناجا و شهدای خبرنگار ،نقش رسانه ها در ایجاد امنیت روانی جامعه و ارتقاء احساس امنیت را نقشی کلیدی دانست.

 

 

رئیس پلیس استان یزد بحث سرقت ها را یکی از موضوعات و نگرانی های اصلی خانواده ها برشمرد و گفت: در بحث پیشگیری از سرقت، با برنامه ریزی ها و کارهای خوبی که انجام شده، امروز شاهد کاهش 32 درصدی سرقت منزل، کاهش 36 درصدی سرقت خودرو  و در مجموع شاهد کاهش 24 درصدی انواع سرقت ها در سطح استان یزد هستیم.

 

افزایش 108 درصدی کشفیات انواع موادمخدر

 

کاکاوند ضمن اشاره به ماموریت های خاص پلیس مبارزه باموادمخدر در بحث برخورد با باندهای بزرگ واردکننده موادمخدر از افزایش 108 درصدی کشفیات انواع موادمخدر در چهار ماهه ابتدایی سالجاری خبر داد و افزود: با تلاش مستمر و شبانه روزی نیروهای پلیس استان یزد از ابتدای سالجاری تاکنون، 13 باند بزرگ وارد کننده موادافیونی متلاشی و بیش از 14 تن و 500 کیلو انواع موادمخدر کشف و ضبط شده است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا