یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : ماموران دایره دوم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان یزد، سارق "داخل خودرو" خودروهای سبک و سنگین را با 27 فقره سرقت دستگیر کردند؛ در بازرسی از مخفیگاه متهم بیش از یک میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: سرهنگ" علیرضا خالقی" رئیس پلیس آگاهی استان یزد بیان داشت: چندی پیش بود که افرادی با در دست داشتن مرجوعه قضائی و مراجعه به پلیس آگاهی، اعلام نمودند اموال داخل خودرویشان به سرقت رفته است .

با طرح این موضوع، کارآگاهان "دایره دوم" مبارزه با سرقت، تیمی از افسران باتجربه را تشکیل داده و پس از بررسی و تحقیقات لازم مشخص شد، سارق، بیشتر از خودروهای سنگین "اف هاش،، و سواری های مدل بالا سرقت می کند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس، محدوده جغرافیایی سرقت را که بیشتر در منطقه "آزادشهر" یزد بود به صورت محسوس و نامحسوس تحت پوشش قرار دادند تا اینکه در ساعت 9 صبح جمعه گذشته، متوجه حضور مشکوک فردی که در حال پرسه زنی در محل بود شدند.

خالقی گفت: با دستگیری متهم و دلالت وی به اداره آگاهی، بازجویی های فنی و پلیسی آغاز شد و متهم 33 ساله به هویت "پ.الف" به ناچار لب به اعتراف گشود و به یک فقره سرقت موتورسیکت، 3فقره سرقت داخل خودرو سواری و 23 فقره سرقت از داخل خودروهای سنگین اعتراف کرد.

سرهنگ خالقی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی، مخفیگام متهم، مورد بازدید قرار گرفت که در نتیجه، انواع اموال سرقتی شامل: ضبط و پخش خودرو، مانیتور، لپ تاب، فلش مموری و مقداری وجه نقد به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف شد.

علیرضا خالقی با بیان اینکه تمامی مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند و اموال مسروقه به آنها تحویل داده شده است یادآور شد: سارق، با پرونده 27 فقره سرقت، روانه دادسرا شد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد از هموطنان به ویژه دارنندگان خودروهای سنگین خواست، خودروی خود را در محل­های امن پارک کرده و خودرو را به تجهیزات ایمنی ضد سرقت مجهز کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا