جناب سرهنگ "کاظم کفاش پناه" هرچند مدت حضورش در معاونت اجتماعی کوتاه بود اما برای ما رسانه ای ها فرصتی طولانی بود تا با یک مدیر خوب ارتباط داشته باشیم و امید واریم با حضور جناب سرهنگ "محمد رضا مزيدي"همچنان شاهد ارتباط قوی رسانه ای این معاونت باشیم

معاونت اجتماعي معاونتي خودجوش و جلودار کار پليس است

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : فرمانده انتظامي استان يزد معاونت اجتماعي را يک معاونت خودجوش و از نظر فکري جلودار کار پليس دانست و گفت: معاونت اجتماعي معجوني از کارکردهاي انتظامي است.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" صبح امروز مراسم توديع و معارفه معاون جديد اجتماعي انتظامي استان يزد با حضور فرمانده انتظامي استان يزد، معاون هماهنگ کننده و رئيس بازرسي انتظامي استان در محل اين معاونت برگزار شد.

در اين مراسم، سردار "ايرج کاکاوند" ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي ناجا، معاونت اجتماعي را پل ارتباطي پليس و مردم دانست و افزود: برخي از ماموريت هاي پليس سخت افزاري است و ماموران پليس، صرفا درگير کار عملياتي هستند اما معاونت اجتماعي بايد همپوشاني لازم را با رده هاي انتظامي به عمل آورد.

کاکاوند در ادامه با بيان اينکه معاونت اجتماعي بايد در راستاي جلب اعتماد شهروندان کار کند، لازمه اين مهم را همکاري با همه رده هاي پليسي و عملياتي و همچنين ادارات و دستگاه هاي دولتي دانست.

سردار کاکاوند با تاکيد بر اينکه معاونت اجتماعي ميبايست وظيفه و ماموريت ساير رده هاي انتظامي را نيز به مردم بشناساند خاطر نشان کرد: اين معاونت در حوزه کاري ديگر واحد هاي انتظامي، بايد اطلاعات لازم و کافي را از ماموريت هاي انتظامي داشته باشد.

وي معاونت اجتماعي را کمک کننده و ياري رسان ديگر واحدهاي انتظامي دانست و گفت: موضوعات و معضلات اجتماعي در مرحله اول بايد اولويت بندي گردد و سپس نياز سنجي آموزشي صورت گيرد تا وظايف پليس در جامعه مشخص شود.

 فرمانده انتظامي استان يزد معاونت اجتماعي را يک معاونت خودجوش و از نظر فکري جلودار کار پليس دانست و گفت: معاونت اجتماعي معجوني از کارکردهاي انتظامي است.

سردار ايرج کاکاوند اضافه کرد: چنانچه معاونت اجتماعي خوب کار کند و اقدامات رده هاي انتظامي را به خوبي پوشش دهد آن وقت در بحث جلب رضايت مندي و اعتماد مردم، وضعيت بسيار مطلوب تري پيدا خواهيم کرد.

در پايان اين جلسه سردار ايرج کاکاوند ضمن قدرداني از زحمات سرهنگ "کاظم کفاش پناه" در دوران تصدي پست معاونت اجتماعي، سرهنگ "محمد رضا مزيدي" را طي حکمي به عنوان معاون جديد اجتماعي انتظامي استان يزد معرفي کرد.

محمدرضا مزيدي که دانشجوي دکتراي رشته علوم ارتباطات مي باشد تا کنون به عنوان جانشين معاونت اجتماعي انتظامي استان يزد مشغول به خدمت بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا