یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : برخورد چهار دستگاه خودرو سنگين و سبک، در محور "يزد- شيراز"، شش کشته و دو مجروح بر جاي گذاشت.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" سرهنگ "احمد مظفري" رئيس پليس راه استان يزد گفت: در ساعت 21 و 50 دقيقه شب گذشته چهار دستگاه خودرو شامل دو دستگاه تريلي کشنده "ولوو"، يک دستگاه کاميون "بنز" و يکدستگاه وانت"مزادا" در کيلومتر 68 محور يزد به شيراز "گردنه تخت سنگ" با هم  برخورد داشتند که در اين حادثه، شش تن در دم کشته و دو نفر نيز مجروح شدند.

وي ادامه داد: در اين حادثه، راننده و سه تن از سرنشينان کشنده هاي "ولوو"، راننده کاميون بنز و يک نوزاد 6 ماهه از خودروي سواري مزدا، در دم جان خود را از دست داده و يک تن از سرنشينان وانت مزدا و راننده يکي از تريلي هاي کشنده مجروح و به مراکز درماني منتقل شدند.

احمد مظفري افزود: علت اين حادثه، بي احتياطي راننده کشنده "ولوو" و عدم توانايي وي در کنترل وسيله نقليه، تشخيص داده شده است.

مظفري گفت: متاسفانه در اين حادثه که بر اثر يک غفلت و بي احتياطي رخ داد دو زن، سه مرد و يک نوزاد شش ماهه جان خود را از دست دادند.

احمد مظفري تصريح کرد: کشنده هاي "ولوو" با محموله کاشي و ديگري با محموله "خاک سنگ آهن" و کاميون "بنز" بدون بار به همراه وانت مزدا در اين مسير در حال حرکت بودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا