یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :با تلاش ماموران پلیس فتا استان فارس شخصی که عامل هتک حیثیت فردی در فضای مجازی شده بود ، شناسایی و دستگیر شد .

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"رئیس پلیس فتا استان فارس در این زمینه گفت: خانم جوان شیرازی با ارائه مرجوعه قضائی مدعی شد تصاویر شخصی و خانوادگی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام انتشار یافته است که در این راستا به کسی مشکوک نبوده و خواستار رسیدگی به پرونده خود می باشد .

سرهنگ سید موسی حسینی گفت: با توجه به اهمیت موضوع پس از تشکیل پرونده کارشناسان پلیس فتا اقدامات فنی و تخصصی خود را جهت شناسایی متهم یا متهمان آغاز کرده و موفق به شناسایی متهم در کمتر از 24 ساعت شدند .

وی ادامه داد: متهم دوست صمیمی و خانوادگی شاکی می باشد که با توجه به خصومت به وجود آمده بین او و شاکی ، به فکر انتقام گیری از وی می افتد.

این مقام انتظامی افزود: متهم در اقدام اول با مطرح کردن طرح دوستی وارد منزل شاکی شده و در یک فرصت مناسب با در اختیار گرفتن آلبوم شخصی وی با استفاده از تلفن همراه خود از تصاویر مربوط به مراسم عروسی شاکی عکسبرداری می نماید.

رئیس پلیس فتا فارس تصریح كرد: متهم در ادامه با ساخت صفحه ای جعلی به نام شاکی در نرم افزار پیام رسان اینستاگرام این تصاویر را به همراه مطالبی غیر اخلاقی در فضای مجازی انتشار می دهد و نقشه شوم خود را عملی می کند.

سرهنگ حسینی از شهروندان خواست در نگهداری اطلاعات خصوصی خود هوشیار بوده و همواره با رعایت نمودن موارد امنیتی مربوطه از افشا شدن اطلاعات شخصی خود و خانواده خود جلوگیری نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا