یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :سرپرست پلیس فتای استان اردبیل از دستگیری مزاحم اینترنتی خبرداد و گفت: این مزاحم با انگیزه تفریح و سرگرمی به شهروند اردبیلی پیامك های توهین آمیز ارسال می­كرد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"سرهنگ "شهروز سیفی جهان" جزئیات این خبر را تشریح كرد و گفت: به دنبال طرح شكایت شهروند اردبیلی مبنی بر اینكه از طریق ارسال پیام­های توهین آمیز و مشكوك در شبكه­های اجتماعی، به وی ایجاد مزاحت می­شود، بررسی موضوع با هدف كشف حقیقت در دستور كار كارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با جمعبندی اظهارات شاكی و انجام كارهای تحقیقاتی و پس از هماهنگی با مقام قضایی مزاحم اینترنتی را در محل كارش دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

سرپرست پلیس فتا استان با اشاره به اینكه مجرم در ابتدای بازجویی­ها منكر قضیه بود؛ تصریح كرد: با ارائه مستندات، مجرم لب به سخن گشوده و به ایجاد مزاحمت با ارسال پیام­های توهین آمیز و مشكوك با انگیزه تفریح و سرگرمی اعتراف كرد.

سرهنگ "سیفی جهان" خاطر نشان كرد: طبق ماده 18 قانون جرائم رایانه­ای، هركس به وسیله سامانه­های رایانه ای یا مخابرات اكاذیبی را منتشر نماید افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محكوم می­گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا