یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : دفتر نظارت همگانی بازرسی پلیس یزد، در اطلاعیه ای از برگزاری جلسه ارتباط مستقیم جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد در روز یکشنبه چهارم تیرماه سال جاری خبر داد .

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" جانشین فرماندهی انتظامی استان "یزد"، ضمن حضور در دفتر نظارت همگانی 197 به صورت حضوری و تلفنی به مشكلات شهروندان رسیدگی می‌كند.

این جلسه ارتباط مستقیم مردم با جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد ، روز یکشنبه چهارم تیرماه از ساعت 9 صبح الی 11 به مدت دو ساعت در دفتر نظارت همگانی بازرسی استان برگزار می شود.

هم استانی های عزیز می‌توانند برای بررسی مشکلات، انتقادات و ... در ارتباط با عملکرد فرماندهی انتظامی استان در محل دفتر نظارت همگانی (197) به آدرس یزد، خیابان سلمان فارسی، کوچه شماره 30 رضا، طبقه فوقانی هسته گزینش و استخدام ناجا حضور یافته و با جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد دیدار كنند.

لازم به یادآوری است، شهروندان در صورت مراجعه حضوری باید ضمن تماس با شماره تلفن 2187211 با گرفتن وقت ملاقات به آدرس فوق مراجعه نمایند.

گفتنی است، جلسات ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی، سریعترین و آسانترین راه ارتباطی مردم با مسئولان ناجا در جهت ارائه مشكلات موجود در سطح جامعه و پلیس است و شماره تلفن 197 به صورت متمركز در مركز استان آماده دریافت پیشنهاد ، انتقاد و تقدیر مردم از عملکرد پلیس از سراسر استان است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا