یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رییس پلیس فتا كرمان از دستگیری فردی در شبكه اجتماعی لاین به جرم سو استفاده از عكس دیگران به عنوان پروفایل، خبر دادو گفت :  هیچ عمل مجرمانه ای از دید كارشناسان پلیس فتا به دور نخواهد ماند.

 

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"سرهنگ كامبیز اسماعیلی در تشریح این خبر بیان داشت:خانمی به هویت معلوم با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه كرد و بیان داشت که عکس های وی در صفحه ی شخصی در اینستاگرام بوده و فردی ناشناس از عکس هایش سو استفاده و عکس ها را در شبکه اجتماعی لاین منتشر كرده است.

این مقام انتظامی گفت: با شرح اوصاف فوق مراتب در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و پس از انجام عملیات پلیسی و تخصصی توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد متهم یك خانم است كه در صفحه اجتماعی واتس آپ نیز فعالیت دارد.

وی در پایان گفت: متهمه پس از شناسایی ، دستگیر و به این پلیس دلالت داده شد و پس از اخذ اظهارات وی متهمه به بزه ارتکابی خود اعتراف كرد و سپس پرونده در معیت طرفین تکمیل و به دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ارسال شد.

سرهنگ اسماعیلی در پایان از شهروندان خواست تا موارد امنیتی را در استفاده از شبكه های اجتماعی در نظر داشت باشند و خطاب به مجرمان گفت: هیچ عمل مجرمانه ای از دید كارشناسان پلیس فتا به دور نخواهد ماند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا