یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : با اقدام به موقع ماموران دایره سوم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان یزد سارق النگوی کودکان شهر یزد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" سرهنگ "علیرضا خالقی" رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت طلاآلات به خصوص النگوی اطفال در محدوده آزادشهر و امامشهر یزد بررسی این موضوع، در دستور کار ماموران دایره سوم مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده تا اینکه متوجه شدند فردی با حضور در بازار یزد قصد فروش تعدادی النگو را دارد.

علیرضا خالقی ضمن اشاره به اخذ مجوز قضائی ادامه داد: با دستگیری متهم، روند جدیدی در بررسی پرونده به وجود آمد و "ز.خ" 37 ساله در بازجویی های پلیس به شش فقره سرقت النگوی اطفال در سطح شهر یزد اعتراف کرد.

سرهنگ خالقی افزود: متهم  در ساعت های پایانی روز و در مکان های خلوت، دختر بچه هایی را  که در حال بازی بودند به بهانه دادن خوراکی فریب داده و با انتقال کودکان به داخل خودرو اقدام به سرقت النگو ی آنها می کرده است.

علیرضا خالقی با بیان اینکه متهم با صدور قرار سنگین قانونی روانه زندان شده است خاطر نشان کرد: والدین و خانواده ها ضمن آموزش نکات لازم در خصوص چگونگی برخورد کودکان با افراد غریبه، به این نکته توجه داشته باشند که تبهکاران همیشه با استفاده از غفلت شهروندان مرتکب جرم شده و به نیات پلید خود می رسند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا