خبرهای پلیسی:

 

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان ایلام با هشدار در خصوص شیوه های جدید کاهبرداری در پوشش موسسات خیریه از مردم خواست کمک های خود را در قالب فطریه و کمک به آزادی زندانیان به مراکز معتبر تحویل دهند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا ()سرگرد"علی عباسی کسانی" در این باره گفت:با توجه به در پیش بودن عید سعید فطر شاهد افزایش فعالیت های خیرخواهانه برای کمک به نیازمندان و افراد مستمند هستیم که این موضوع در برخی موارد زمینه کلاهبرداری های اینترنتی را فراهم می آورد.

وی ادامه داد:برخی افراد سود جو با سوء استفاده از این فرصت با راه اندازی وب سایت های امور خیریه و جمع آوری کمک های مردمی در صدد کلاهبرداری از مردم نوع دوست بر می آیند.

سرگرد کسانی تصریح کرد: این وب سایت ها کلاهبرداری می باشد و در قالب وب سایت های جعلی یا فیشینگ طراحی می شوند  و مبالغ واریزی به حساب های معرفی شده از سوی این پایگاه های اینترنتی به دست افراد مستمند و نیازمند نخواهد رسید و امکان به سرقت رفتن اطلاعات حساب بانکی مانند شماره کارت و رمز کارت عابر بانک متصور است و در یک فرصت مناسب کلاهبرداران اقدام به خالی نمودن حساب بانکی افراد می کنند.

وی یادآور شد: مردم مومن و روزه دار می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به پایگاه های معتبر و قابل اعتماد تحویل دهند.

رئیس پلیس فتا در پایان گفت: از عموم مردم تقاضا داریم در صورت مواجه با موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس بخش گزارشات یا با شماره تلفن های 65-2182361-084 تماس حاصل نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا